Windows 7 Kurulum ve 0×80070017 Hatası

Uzun zamandır aklımdaydı hep Windows 7 kurmak. Ancak bir türlü fırsat bulamıyordum işlerden. Ancak Adobe CS5 yüklüyorken bilgisayarım dondu.O zaman anladım ki artık XP’den Windows 7 ‘ye geçme zamanı geldi. Elimde 2 tane Windows 7 DVD’si vardı. Hemen kuruluma geçtim.Ancak bilgisayar il başta DVD’leri görmedi.Daha sonra anladım ki yanlış çekmişim. Siz de bu hataya düşmek istemiyorsanız DVD’yi çekerken “Kalıbı Diske Yazdır” seçeneği ile DVD’nize yazdırın.Windows 7 kurulumunu kısaca anlatırsam; DVD’yi taktıktan sonra bilgisayarı yeniden başlatın daha sonra BOOT olarak CD-Rom çalıştırın. Siyah ekran geldiğinde ingilizce yüklemek için bir tuşa basın gibisinden bir yazı çıkacak o an herhangi bir tuşa basın. Daha sonra Windows 7 kurulum dosyalarının kopyalanmasını bekleyin. Sonra ülke ve dil seçimi yapın.Ondan sonra bir süre daha bekleyin. Lisans sözleşleri sayfası çıktığında kabul edip devam edin. Sonra Windows 7‘yi harddiskinizin hangi bölgesine kuracağınızı seçin ve kuruluma başlayın. Bundan 15 – 30 dk arasında bir süre sonra kurulum tamamlanmış olacaktır. Kurulum esnasında bilgisayarınız otomatik olarak birkaç defa yeniden başlatılacaktır. Bunların hepsi bittikten sonra Windows 7 otomatik olarak tüm driverlarınızı yükleyecektir. Kurulum sırasında 0×80070017 Hatası ile karşılaştım.Daha sonra bu hatanın çözümünü buldum;
0×80070017 Hatası ve Çözümü
0×80070017 Hatası‘nı alma sebebiniz kurulum sırasında dosyaların DVD’den düzgün okunmamasıdır. Bu hatayla karşılaştıysanız büyük ihtimalle DVD’yi en yüksek hızda yazdırmışsınızdır. Çözüm olarak yeni bir DVD oluşturmalısınız fakat bu sefer 4x hızında yazdırmalısınız.

0 yorum:

Yorum Gönder