Windows 7 En İyi Güç Ayarları

Uzun bir zamandır Windows 7‘ye kullanmaktayım. Gerçekten çok hızlı bir şekilde işlemler yapıyor ve sanırım XP’nin yerini alabilecek bir işletim sistemi. Geçtiğimiz günlerde bilgisayarımı açık bırakıp dışarı çıkmıştım. Eve geldiğimde bi baktım ki bilgisayar kapanmış. Yaptığım birçok işlemin kapandığını ve verilerimin kaybolduğunu düşünerak bilgisayarımı tekrar açtım. Ancak gördüm ki Windows 7 otomatik olarak bilgisayarı uyku moduna almış. Yaptığım işlere kaldığım yerden devam ettim. Windows 7‘nin bu güç tasarrufu özelliğini görünce gerçekten çok sevindim. Çünkü bilgisayarım gerçekten çok elektrik yiyen bir makina olduğundan bu şekilde güç tasarrufları çok iyi oluyor. Siz de Windows 7 sayesinde güç tasarrufu yapmak istiyorsanız Denetim Masası>Güç Seçenekleri sayfasından sol taraftaki “Bilgisayarın uyku moduna geçme ayarlarını değiştir” sayfasına geçiş yapıp oradaki “Bilgisayarı uyku moduna geçir” seçeneğinden kaç dakika veya kaç saat sonra bilgisayarınızın uyku moduna geçmesini istediğinizi seçebilirsiniz. Ayrıca “Ekranı kapat” seçeneği ile de belirlediğiniz zaman sonra bilgisayarınız boşta ise ekranınızın ne kadar süre sonra kapanmasını istediğinizi seçebilirsiniz. Windows 7‘nin bu güç seçeneklerini keşfetmem gerçekten çok iyi oldu :)

0 yorum:

Yorum Gönder