A.R.O.G (Cem Yılmaz Filmi)

Fragman








G.O.R.A'nın devamı olacak A.R.O.G'un ilk 3 dakikası yayınlanmaya başlandı...



26.01.2008 06:40

Cem Yılmaz'ın gişe rekorları kıran filmi G.O.R.A'nın devamı olan A.R.O.G.
seyirciyle buluşmaya hazırlanıyor. 3 dakikalık fragmanı yayınlanan film, yine
çok ses getireceğe benziyor.



Senaryosunu kendisinin yazdığı G.O.R.A'da filmin kahramanı Arif'i uzaya gönderen
Cem Yılmaz, A.R.O.G'da da taş devrine gidiyor.



"Arif’i taş devrine gönderme fikri nasıl gelişti?" sorusunu Zaman Gazetesi'ne
verdiği röportajda Cem Yılmaz şöyle yanıtlamıştı:

‘G.O.R.A.’yı çekerken Arif’in, tıpkı Turist Ömer gibi dolaşma potansiyeli
olduğunu fark ettim. Evet ‘AROG’ta Arif taş devrine gidiyor. Ben tarihin o
bölümüne pek inanmıyorum. Ateş bulunmuştur, sonra avcılık ve toplayıcılık dönemi
başlamıştır falan diye anlatırlar ya okullarda. Bu anlatım bana komik geliyor.
Bunun için de iyi bir malzeme olacağına inanıyorum. Mesela ‘GORA’da bir Türk
uzaya gitse ne yapar gibi algılandı, oysa ben orada uzaylılar tarafından
kaçırılan bir insanın durumunu anlatmaya çalıştım. Tıpkı bunun gibi bugünden taş
devrine gitsek ne yapardık; bunun peşine düşeceğim. Çünkü düşününce bayağı bir
garip geliyor bana. Ama şunu söyleyebilirim, bu konuda ilk akla gelen şakalar
olmayacak. Fikre dayalı bir komedi meselesi var ‘AROG’ta. Çok riskleri de var."



0 yorum:

Yorum Gönder